Viziunea noastră
Liceul Teoretic „Elf” țintește stabilirea standardelor în educație, asigurând atingerea potențialului maxim al fiecărui elev, în funcție de competențele și înclinațiile sale, în perspectiva adaptării cu succes la viitor.
Misiunea departamentului de digitalizare este de a contribui la dezvoltarea, în rândul elevilor, a competențelor digitale pentru secolul XXI, extinzând și dezvoltând capacitatea profesorilor de a genera experiențe educative relevante și semnificative prin intermediul tehnologiei.
Rolul departamentului este de a crea un mediu echitabil și accesibil de învățare, puternic digitalizat, care să încurajeze colaborarea, comunicarea, creativitatea și inovația, în vederea obținerii de competențe academice și profesionale pentru elevi și profesori.
Utilizând tehnologia, elevii și cadrele didactice vor avea oportunitatea de a:
Prin integrarea a diverse instrumente de lucru digitale în experiențele educative propuse putem genera
spații de învățare interdisciplinare, astfel învățarea devine atractivă, relevantă și mai accesibilă elevilor,
stimulând interesul față de nou. Din punctul nostru de vedere, a fi pregătit pentru viitor, implică
dezvoltarea următoarelor competențe digitale pentru elevii noștri:
1. Elevii vor putea accesa, evalua, filtra și utiliza diferite medii informative.
2. Elevii vor putea folosi tehnologia pentru a-și spori eficiența în procesul de învățare.
3. Elevii vor putea comunica folosind diferite instrumente și platforme digitale.
4. Elevii vor fi conștienți de etică și etichetă atunci când utilizează tehnologia.
5. Elevii vor învăța să învețe în mod creativ (și) prin intermediul tehnologiei.
Inovația în procesul de educație constă în preocuparea cadrelor didactice de a găsi metode, soluții
ingenioase care să aibă rolul de a menține elevul și nevoile sale de învățare în prim plan, fie că este vorba
de o lecție de predare, consolidare, evaluare sau autoevaluare.
Departamentul de digitalizare are în componență 3 designeri instrucționali și 2 profesori de informatică, iar
rolul acestora este de a asigura adaptarea și alinierea continuă a conceptelor de educație digitală la politicile
educaționale curente prin facilitarea formării și sprijinul acordat cadrelor didactice pentru dezvoltarea
competențelor digitale în activitățile de învățare.
În acest sens, fiecare profesor din cadrul școlii participă la sesiuni individuale împreună cu designerul
instrucțional pentru a proiecta și crea activități de învățare care să implice elevii activ sau modalități de a
aduce partea de practică mai aproape de aptitudinile necesare în viața reală.
Acest proces este susținut cu ajutorul instrumentelor digitale de ultimă generație și a unor serii de aplicații
integrate în procesul de învățare.
|
Misiunea departamentului de digitalizare este de a contribui la dezvoltarea, în rândul elevilor, a competențelor digitale pentru secolul XXI, extinzând și dezvoltând capacitatea profesorilor de a genera experiențe educative relevante și semnificative prin intermediul tehnologiei.
Rolul departamentului este de a crea un mediu echitabil și accesibil de învățare, puternic digitalizat, care să încurajeze colaborarea, comunicarea, creativitatea și inovația, în vederea obținerii de competențe academice și profesionale pentru elevi și profesori.
Utilizând tehnologia, elevii și cadrele didactice vor avea oportunitatea de a:
Prin integrarea a diverse instrumente de lucru digitale în experiențele educative propuse putem genera
spații de învățare interdisciplinare, astfel învățarea devine atractivă, relevantă și mai accesibilă elevilor,
stimulând interesul față de nou. Din punctul nostru de vedere, a fi pregătit pentru viitor, implică
dezvoltarea următoarelor competențe digitale pentru elevii noștri:
1. Elevii vor putea accesa, evalua, filtra și utiliza diferite medii informative.
2. Elevii vor putea folosi tehnologia pentru a-și spori eficiența în procesul de învățare.
3. Elevii vor putea comunica folosind diferite instrumente și platforme digitale.
4. Elevii vor fi conștienți de etică și etichetă atunci când utilizează tehnologia.
5. Elevii vor învăța să învețe în mod creativ (și) prin intermediul tehnologiei.
Inovația în procesul de educație constă în preocuparea cadrelor didactice de a găsi metode, soluții
ingenioase care să aibă rolul de a menține elevul și nevoile sale de învățare în prim plan, fie că este vorba
de o lecție de predare, consolidare, evaluare sau autoevaluare.
Departamentul de digitalizare are în componență 3 designeri instrucționali și 2 profesori de informatică, iar
rolul acestora este de a asigura adaptarea și alinierea continuă a conceptelor de educație digitală la politicile
educaționale curente prin facilitarea formării și sprijinul acordat cadrelor didactice pentru dezvoltarea
competențelor digitale în activitățile de învățare.
În acest sens, fiecare profesor din cadrul școlii participă la sesiuni individuale împreună cu designerul
instrucțional pentru a proiecta și crea activități de învățare care să implice elevii activ sau modalități de a
aduce partea de practică mai aproape de aptitudinile necesare în viața reală.
Acest proces este susținut cu ajutorul instrumentelor digitale de ultimă generație și a unor serii de aplicații
integrate în procesul de învățare.
|
Viziunea noastră
Liceul Teoretic „Elf” țintește stabilirea standardelor în educație, asigurând atingerea potențialului maxim al fiecărui elev, în funcție de competențele și înclinațiile sale, în perspectiva adaptării cu succes la viitor.